niedziela, 22 maja 2011

Scotty dog








Od małego byłam miłośniczką zwierząt i tak mi pozostało.Myślę,że stąd biorą się moje preferencje do zachwytu nad różnego rodzaju animalistycznymi nadrukami.Ilekroć taki ujrzę,o ile nie jest niemiłosiernie kiczowaty,to zazwyczaj też nabywam:)Tym razem wybór zwierza nie jest przypadkowy,gdyż ten oto piesek scotty to moja wymarzona rasa i mam nadzieje w przyszłości powiększyć rodzinę o tego czworonożnego przyjaciela..To na razie jest jednak w sferze planów i pozostaje mi uroczy sweterek.W rzeczywistości jest on karmelowy (nie wiem czy na zdj.widać dobrze kolor)i choć nie jest to optymalna barwa na wiosnę/lato to jednak zdecydowałam się go tu zaprezentować w komplecie z nową fryzurą, z której jestem całkiem zadowolona.

Do rzeczy jednak,cardigan zestawiony jest z szerokimi spodniami w kratę,lnianymi brogue i dodatki w kolorze czarnym.Do tego,gdyż całość jest już bogata w desenie,niewiele dodatków.I ot co a ocenę pozostawiam wam.pozdrawiam :)bardzo serdecznie

cardi-Dorothy Perkins
spodnie-Topshop
torba-Picard
bluzka z kołnierzem Piotrusia Pana-Atmosphere
brogue-River Island
pierścionek-H&M

30 komentarzy:

  1. Przepięknie i doskonale jak przedwojenna dama...

    OdpowiedzUsuń
  2. love love love ten zestawik..klasa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko cudownie, ale najchętniej ukradłabym Ci ten sweterek!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:)Bardzo lubię te Twoje zwierzątkowe piękności:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ten sweterek jest cudny, a Ty wyglądasz w nim uroczo :) Też uwielbiam motywy zwierzęce :*

    OdpowiedzUsuń
  6. cudnie:*
    niby każdy Twój zestaw test podobny,ale mnie własne ta trwałość Twego stylu zachwyca.Poza tym kocham pańciowate rzeczy,a ostatnio pomykam wiecznie w plisowanych kiecach - co spotyka często się z lekkim zdziwieniem "otoczenia" ;-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. oh i love that cardigan, its gotta be one of the cutest cardigans ever.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna fryzurka i fajne portki...tylko minka trochę smutna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny sweter i piekne buty jak zwykle ukradlabym ci te urocze ciuszki.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. aa i mam pytanie jak dawn kupilas ten cardigan?jest bajkowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawienie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kardigan i super spodnie.
    Fryzura zaakceptowana, bardzo korzystnie wyglądasz!

    Pozdrawiam
    Monika z
    www.bentopopolsku.blogspot.com
    i
    www.efektnimbu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bez mrugnięcia okiem wskoczyłabym w taki zestaw:)
    Fryzurka nowa fajna, taka długość do grzywki świetnie pasuje, robi się taki francuski klimat...chciałabym Cię popodziwiać trochę na żywo i wybrać się razem na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie i genialna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alles super süß..

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterek jest przeuroczy! i jak zwykle podobają mi się Twoje buty. super fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne pieski! Ja teraz szaleję na punkcie jaskółek.

    Jeśli podoba Ci się moje zdjęcie zagłosuj na mnie w konkursie, zdjęcie nr 8

    http://wanilianna.blogspot.com/2011/05/uczestnicy-fotograficznego-konkursu.html?zx=81bcd0c5dd213836

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie fajnie , ale nowa fryzura niebardzo strasznie Cie postarza

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz! Super fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten pieskowy wzor. ja mam 2 paski z takimi zlotymi sznaucerami! i jak zwykle cudne buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. e moim zdaniem urocza ta fryzura!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny sweterek i buty::):):):)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń