środa, 18 maja 2011

There I found myself









Po dłuższej przerwie powracam, choć ze starymi zrobionymi,przed dobrymi kilkoma tygodniami zdjęciami,które jednak prezentują moja ulubioną sukienkę.Tak więc w dzisiejszym zestawieniu, dominuje moje ulubione połączenie barw czyli red-black-white.Zestawienie to uważam osobiście za całkiem twarzowe:).Jako iż,jest to moja pierwsza notatka po dłuższym czasie i dość trudnych doświadczeniach natury życiowej,pozostawię ją krótką i zwięzłą:)

Co do reszty:

Kurtka w dość klasycznym stylu,przyprawiona pudelkowym pieprzykiem,buty również znane a na dokładkę biała torebusia,która moja babcia z całą pewnością nazwała by "pańciową"

I to wszystko:)

Do usłyszenia niedługo

sukienka-Topshop
zakiet-Topshop
buty-vintage
torba-Vintage

31 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja:)

    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominasz mi jedną z Hollywodzkich aktorek w tym zestawieniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. sehr schön>:)

    christiana

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna sukienka!
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your dress...so cute

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakowało mi Ciebie w tej internetowej sieci. Mam nadziej, że problemy sobie pójdą w dal! Piękna sukienka suuuuper pudelek :-.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta sukienka jest obłędna! A broszka z pudlem skradła me serce. ty to masz przecudne te broszkowe skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie, uwielbiam Twoje wyczucie smaku, z niecierpliwoscią czekamna kazdy kolejny post.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. lovely dress , beauiful blazer , love your shoes! so sweet! xoxooo

    OdpowiedzUsuń
  11. Here comes an invitation to take part at my Giveaway (A Lomography Panorama Camera, the Sprocket Rocket).
    Mimi

    Click here to take part

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny cały look :)
    bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie,z gustem jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudel jest genialnym dodatkiem:)!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zestawienie, jak zawsze...
    Podoba mi się ten pieprzyk i czerwone buty...ciągle takich mi brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous blog!
    jewellerybijou.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, jak dawno u Ciebie nie byłam (ale to mój pierwszy komentarz;) A tu cały czas w doskonałym stylu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. postanowiłam wyróżnić Twój blog - Sunshine Award :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cieszę się, że wróciłaś! fantastyczny pudelek i pańciowa torebusia! A Tobie jest w wielu kolorach kapitalnie, i faktycznie jednym z wielu dobrych zestawień jest black red white :)
    Monika z
    www.efektnimbu.blogspot.com
    i
    www.bentopopolsku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wzór na sukience i te pudel!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba Twój styl. Jest oryginalny, ciekawy, widać, że dbasz o detale. :))



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Polka dot.

    http://polkadotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się twój blog..1 klasa

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciesze sie ze wrocilas,twoj blog jest moim ulubionym

    OdpowiedzUsuń
  24. Tolle Kombination und Spitzenblog!!!

    OdpowiedzUsuń