niedziela, 4 stycznia 2015

Snow Roses







Witam, po dlugiej przerwie, w tym mam nadzieje lepszym dla Nas wszystkich 2015 roku:).Niczym nowym na mym blogu nie zaskocze,zdjecia w lesie,kolorystyka dopasowana, spokojne,lekko melancholoijne zdjecia..Przedstawione na zalaczonych obrazkach fatalaszki, w duzej mierze pochodza z second handow.Kiedy tylko odwiedzam rodzinne strony, lubie sobie w tych przybytkach "taniej mody" poszperac.Mam swoje ulubione miejsca.Zdobycze:1)Plaszcz,niestety malo widoczny,ma bardzo ciekawy fason (z kola) i choc mnie pogrubia i tak jestem nim zachwycona.2)Chusta,troche aksamitna o czarownym deseniu oraz do koloru rekawiczki z lisciowymi motywami.Dodatki sa zas z pchlego niemieckiego targu antykow. Do zegarka z wymiennymi kolorowymi kolami, jeszcze powroce w poscie o mych "najlepszych, w skali 5-lecia w Deutschlandzie,zdobyczy retro". Chcialabym rowniez,jesli blog przetrwa,jakies madrzejsze wpisy tworzyc..Jak mam jakies sensowne przemyslenia to nie mam czasu pisac:),jak mam chwile wolnego to w glowie kroluje pustka:).Oby bylo lepiej:)

plaszcz-FF (sh)
rekawiczki,szal-sh
sukienka-mango
zegarek-Gucci retro
pierscionek,torba-retro

11 komentarzy:

  1. Witaj w Nowym Roku;) Jak to: 'jesli blog przetrwa'? Jestes jedna z ciekawszych bloggerek, blogosfera niezmiernie ucierpi, jesli Ciebie w niej nie bedzie... Wytrwalosci zycze;) Pozdrawiam i licze na wiecej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ja tak lubię takie proste, klasyczne, ale niebanalne stylizacje. Wszystko jest tak fajnie skomponowane. Nawet szal i rękawiczki ze sobą współgrają. Brawo naprawdę bardzo dobra robota :)
    Życzę dużo pomysłów i wiele wolnego czasu na realizacje zamierzonych działań :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki kochany rudzielec! :) Przynajmniej już nas widać z daleka.
    A torebka jest po prostu prze fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci wiewiórko w tym leśnym-śnieżnym-zwyczajnym otoczeniu
    niech Nowy Rok przyniesie Ci wewnetrzny spokój, radośc w sercu i możliwość realizacji wszelkich planów

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia :) Ja zapraszam także na mojego bloga również o modzie , dopiero zaczynam :) http://aveennfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie musisz zaskakiwać niczym nowym, po prostu bądź i ciesz nas nowymi wpisami, zdjęciami. Tym nas niezmiennie czarujesz, nie każ juz nam na siebie tak długo czytać. Stylizacja cudowna, piękny lesny elfie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, jak zawsze :)
    Aga, pojawiaj się częściej!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bądź, dokładnie tak jak we wcześniejszym komentarzu. Czekać warto, ale nie chcę już tak długo. Potrzebuję patrzeć na bajkowe zdjęcia, mi dodają energii. Pozdrawiam Sylwia z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ! :)
    dusskaa.blogspot.com/ - zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz świetny styl ! Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń