piątek, 23 grudnia 2011

Why not?..






Niekonsekwencja to z cala pewnoscia nie jest cnota dziewczecia..Od ostatniej notaki uplynelo juz wiele wody w Wisle,mialam przedtawic domostwo,jednak po obfotografowaniau wlosci,zabraklo mi werwy by zdjecia posortowac,wiec zaserwuje znowu cos starego(co z latwoscia poznac mozna po otoczeniu i butach:).Zdjecia te pochodza z poczatkow grudnia,tak tak,na niemieckich ziemiach nie bylo jeszcze prawdziwej Pani zimy.Nie wiem jak teraz,gdyz znowu (yeahhhh..)jestem w Polsce,co napawa mnie radoscia i energia w mrozne dni.W moim rodzinny miescie poddaje sie diecie 10000000 kalorii oraz lenistwu,kiedy to babcia,ktorej na codzien tak brak:(,opiekuje sie wnuczkiem (czyli moim synkiem)a wyrodna matka:)spi jak stary misza do 10 tej (co to byla 10ta kiedys..hehhh,ale teraz bedac rodzicielka 8 a.m to podarunek Bogow,gdyz male dzieci szczegolnie duzo pomyslow maja o porankach).Tak czy siak z cala pewnoscia pieknie spedze te bezcenne chwile z bliskimi i nadrobie zaleglosci blogowe.

Wszystko na tych zdjeciach znane,mniej lub wiecej.Jedyna nowa rzecz to sweter z babelkami z Primarku,ktory jest ladny i cieply,co moge uznac za podwojna zalete.
Co do tego sklepu,to z biegiem czasu i czestotliwosci mych tam pobytow (straszne przeceny) porownac moge go do ciastek z kremem,sa kuszace,ale im wiecej sie ich jje tym bardziej mdli.Niskie ceny i przymus posiadania sa niebezpieczne dla zdrowego rozsadku.Latwa i szybka konsumpcja..Osobiscie wiele rzeczy zwrocilam i teraz odwiedzam ten przybytek sporadycznie i nabywam tylko to co mi sie naprawde podoba.Dlatego z cala przyjemnoscia udalam sie wczoraj na lowy do Sh,gdzie o perelki nawet z P.trzeba zawalczyc i gdzie mozna wygrzebac prawdziwy unikat.

plaszcz-Next sh
sweter babelkowy-Atmosphere Primark
buty-New Yorker %
torba-chanel vintage
broszki pies (Six) i parasol-vintage
kieca-next sh

WESOLYCH SWIAT!!

21 komentarzy:

  1. Ten sweterek jest uroczy!
    Bardzo ladnie wyglada ten kolnierzyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweter bąbelkowy kojarzy mi się już z szampanem :)- Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu się pojawiłaś;) Co do Primarka,to u mnie wlasnie otworzono jeden z wiekszych w Szkocjii musze sie poniekad zgodzic z Twoim zdaniem. Przy pierwszej naszej wizycie w tymze przybytku,mój mąż, widząc tabuny Szkotek tloczace sie przy wieszakach, stwierdzil bez emocji: 'No to teraz bedą wszyscy chodzić tak samo ubrani'. Czyz nie ma w tym ziarenka prawdy? Dlatego przylączam się do Ciebie i tez kupuje tylko to,co naprawde,ale to naprawde mi sie podoba. Wesolych świąt, milego pobytu w Pl, no i...pojawiaj sie czesciej;))

    OdpowiedzUsuń
  4. urczy sweterek<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne włosy! Wesołych Świąt Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  6. ach ten Primark- kusiciel!u mnie takiego sweterka nie widzialm niestety!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Moja siostra wczoraj wypatrzyła cię w owym ciucholandzie i ponoć była ostra jazda :) No bywa tam hardcore'owo, ale warto zawalczyć o swoje. Pozdrawiam cię serdecznie i życzę udanych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny kraciak:)

    OdpowiedzUsuń
  9. detale ciekawe,kurtka niczego sobie.Uroczo jak zawsze!!

    Sabcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaka Bubu-O Swieta Genowefo!Ostra jazda:)..he he uff..W jak Wstyd..he ehh

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! Więcej pięknych kreacji ;) I powodzenia we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aga, mam nadzieję, że w Krakowie ludzie się do siebie częściej uśmiechają! Tego Ci życze z okazji świąt, nowego roku i z okazji bez okazji ;-.)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://www.facebook.com/pages/Little-Corner-of-Dreams/301777873198244?sk=wall

    OdpowiedzUsuń
  15. You look great! Totally love your jumper and the collar detail!!:D

    Stop by some time:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne masz wlosy :) ten jasny sweterek ładnie do nich wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny sweterek, a płaszczyk z poprzdniego posta to cudenko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny sweterek ! i pomyśleć, że mam bluzkę z identycznym kołnierzykiem ! pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń