czwartek, 13 sierpnia 2009

Skarb mej szafy..

Ta oto urocza marynareczka z motywem jaskółek w locie,stała się przedmiotem mych achów i ochów już dobre kilka lat temu,gdy znokałtowało mnie jej piękno na Allegro w bodajże 2005 roku..dzielnie o nią walczyłam choć był to rozmiar.40,ale i tak chciałam ją mieć..niestety się nie udało.Ale gdzieś tam w sercu nosiłam wspomnienie o niej:)i wiedziona impulsem w 2009 roku rozpoczęłam poszukiwania na Ebayu UK i co widzę jest-nowa,rozmiar 36..pozostało mi tylko pokonać w licytacji podstępną Francuzkę i innych chetnych i udało się..po 3 tyg oczekiwań dostałąm ją całą i zdrową:))Jest naprawdę niesamowita,niestety nie widać wielu detali,ale wierzcie mi na słowo..Pozostała część stroju to sashki Atmosphere,baardzo fajne acid blue skinny-z Sh(te tzw.wybielone-na zdj.znów nie można dokładnie zobaczyć)itd...

  • Jacket with Swallows-Topshop(moto)
  • acid wash blue skinny jeans-Moto by Topshop
  • sashki-Atmosphere
  • akcesoria itd...

15 komentarzy:

  1. Skąd Ty bierzesz te wszystkie cudne ptasie ciuchy? Jakbym była sroką, to już byś ich nie miała :)

    A w ogóle to bardzo mi przypominasz aktorkę Mię Kirshner (pewnie przez fryzurę).

    OdpowiedzUsuń
  2. he he droga Ryfko,to proste- jestem starym jastrzębiem,co dużo poluje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujące.'Birds closet' i ciągle ptaki, ptaki... No, ale czytam, że lubisz wolne umysły, może to dlatego? :)
    Motyw przewodni ptaków na Twoich ubraniach nadaje takiej lekkości i sprawia, że przywołujesz na myśl wolność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kontrast złagodzony jaskółką. zazdroszczę fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka jest fantastyczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, a wczoraj upolowałam ptasią bluzkę za cały 1 złocisz.
    Ptaki rządzą :)
    Świetny blogi i taki inspirujący!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna marynara , no i te jaskółki - cudo.
    `mumin

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach i och - oczywiście zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna ta marynarka :) całe zestawienie strasznie mi się podoba, powiało jesienią

    OdpowiedzUsuń
  10. super żakiet ! robi niesamowite wrażenie. uwielbiam te Twoje ciuchy z ptakami !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i domyślam się, że żadne 3 tygonie nie dłużyły się tak jak te 3 tygodnie oczekiwania na ta marynarke...;) i know how it feels;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się :))
    ciekawa ta marynarka ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobrażam sobie Twoją radość, kiedy ją znalazłaś, kiedy ją wygrałaś i, kiedy ją dostałaś.
    I uśmiecham się do siebie.:)

    OdpowiedzUsuń