niedziela, 10 lutego 2013

flowers can never grow in the snow ?

Sa pewne rzeczy ktore, pomimo zmieniajcego sie czasu,pozostaja u mnie niezmienne..Rowniez jesli chodzi o preferencje modowe i estetyczne fascynacje.Do takich z cala pewnoscia mozna zaliczyc hafty (i te fabrycznie i te ktore wyszly z reki artysty).Mam rozne czesci garderoby,ozdobione w ten sposob i dlatego kiedy zobaczylam te bluze..tak tak!zwykle nie nosze bluz o tym kroju, zakochalam sie i zamowilam:)Caly zestaw poza plaszczem i czapa, moze przywodzic wiosne (do ktorej i ja czekam=ciagle przeziebiona:(..Kolory spodni i roz w sumie nowe w mej szafie,wiernosc 3 barwna jednak niezmienna i jak dla mnie niezawodna.Ja jestem zadowolona,mam nadzieje ze i wam sie spodoba:) Milego Tygodnia:) plaszcz-Topshop, spodnie-C&A %, czapa-sh PL, bluza-Pull and Bear, styblety- Görtz, torba-H&M (stara jak swiat).

21 komentarzy:

  1. Tak mnie się podoba bardzo! Trochę przypomina mi projekty Balmain, a trochę naszego duetu Paprocki & Brzozowski :) Prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNIE WYGLĄDASZ BUTY I KOSZULKA MNIE URZEKŁY !

    OdpowiedzUsuń
  3. masz imponującą kolekcję butów!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się połączenie kolorów ! Super spodnie i butki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, milo,ze jestes po dlugiej przerwie.Fantastyczny zestaw,w Twoim dobrym,magicznym stylu. Zyczylabym sobie, bys pojawiala sie czesciej;) Zdrowia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna bluza.fajny post:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty mają cudny kolor i chciałabym takie:)
    ...a bluza cóż...kojarzy mi się z gobelinowymi torebeczkami, więc pewnie też bym się zakochała:)
    Wracaj do zdrowia, nie mogę się już doczekać Twoich wiosennych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna bluza, fajny jest ten efekt a'la haft :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystko perfekcyjnie dopasowane,brawo,super efekt-pozdrawiam Kaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, prosty zestaw :)

    Blog o modzie i wystroju wnętrz w skandynawskim stylu, zapraszam :) http://skandichic.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba podoba mi się najbardziej, buty też :) Bluza jest rzeczywiście ciekawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw jak najbardziej mi się podoba, jest baaardzo wiosenny, a ja już niecierpliwie wiosny wypatruje:) ale jestem zauroczona nie tylko tym strojem, ale cały Twoim blogiem. Oglądam archiwalne posty i zachwycam się Twoim podejściem do ubierania się, uroczymi bucikami i pięknymi, vintage dodatkami. Można się u Ciebie fajnie zainspirować:)
    Pozdrawiam,
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  13. ładny zestawik,ciekawy blog.pozdrawiam serdecznie z Polski.Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. It's going to be ending of mine day, but before end I am reading this impressive post to improve my knowledge.

    Here is my web blog: top article

    OdpowiedzUsuń
  15. w Opolu w zoo ponoć już miśki się obudziły, także pracownicy mówią, że zima będzie trwała do końca tygodnia, może kilka dni dłużej i powinna już odejść!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fanką haftów nie jestem, ale tutaj ładnie pasują :D czapka jest świetna :D
    ------------------------
    http://cat-lovers-girls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice outfit! :)
    Our recent post: Fashion Patrol: Jessica Alba
    Love
    Chic Factor Team

    OdpowiedzUsuń