niedziela, 7 listopada 2010

Sweet 60's







W dzisiejszym poście prezentuję mój nowy "stary" fryz,który nosiłam już 1o lat temu i postanowiłam doń powrócić.Sama dokonałam postrzyżyn i jestem zadowolona całkiem z efektu końcowego:)Całość nasuwa mi na myśl lata 60te,które uważam za bardzo interesującą dekadę zarówno w modzie jak i kulturze.No i podoba mi się zadecydowanie ta estetyka.Mój strój utrzymany jest w biało-pomarańczowo-czarnej tonacji.Naturalnie największą jego ozdobą są dodatki:wyjątkowe buty i teczka,kupione w vintage shopie jakiś czas temu.Bluzka jest z bardzo starej kolekcji Trolla i ma wyjątkowo ładny kwiatowy deseń,moją ulubioną częścią jest jednak ten cegiełkowy cardigan z nowej kolekcji Zary,który urzekł mnie falbanką i kolorem.Reszta już znana.Pogoda dopisała i dzięki temu przyjemny spacer udało mi się połączyć z małą sesyjką;)

pozdarwiam i miłego tygodnia

Płaszcz-asos
buty-deichmann! vintage
torba-vintage
cardigan-zara
spódnica -bay sh
bluzka-Troll
camea-vintage

43 komentarze:

  1. bez tej teczki byłoby idealnie. ona burzy mi całą bardzo dobrą całość.

    buty i sweterek są urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież na pierwszy rzut oka widać, że właśnie TECZKA jest wisienką na torcie tego zestwu, więc kompletnie nie rozumiem o co chodzi KAMILI z jakimkolwiek zaburzaniem całości...lol!!!
    Kochana, wyglądasz jak zwykle olśniewająco a zdjęcia z poprzedniego posta właśnie skopiowałam sobie na dysk:)
    ściskam
    agata.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie to wszystko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pięknee! Brak słów! Ten zestaw jest przeuroczy i oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże pani Kamilla ze Small world of fashion to prawdziwa znawczyni tematu,która może dawać rady pani Sabath z Birds Closet..he he umarłam ze śmiechu.

    ty mogłabyś jej co najwyżej ponieść tę teczkę po sesji,dziecko he he

    zestaw jest przepiękny a ty genialna

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże kocham Twojego bloga i jednocześnie nienawidzę:)za ten dostęp do vintageowskich unikatowych butów..auuu

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie,doskonale zestawione,z klasą,podoba mi się wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny płaszczyk, a fryzurka bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodko..bardzo lubię takie klimaty..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto robi Tobie zdjęcia? Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu drogi, umarłam. Wyglądasz taak uroczo! :D Piękna teczka, a ten płaszczyk to chyba najśliczniejszy płaszczyk, jaki widziałąm w moim życiu :D mogę spytać, ile kosztował? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewna stylistka mi powiedziała kiedyś, że białe rajstopy, to się nosi do komunii i na ślub, nigdy w innej sytuacji. Mam w dupie tą stylistkę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość jest przepiękna, wyglądasz słodko i stylowo.
    Moim osobistym faworytem jest płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie lata 60 szczególnie pasują :) Świetne jest połączenie białych rajstop i czarnych butów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ranyyy w zyciu nie sadzilam,ze spodobaja mi sie biale rajstopy! Na Tobie wszystko wyglada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całość niesamowita

    wierna fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. klimatycznie i trochę tajemniczo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham się w Twoich butach i torbach :)
    Sama ostatnio poszukuję torby w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle niezwykle;)Uwielbiam na Ciebie patrzeć, a fryzurka DIY super1

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamila, proszę Cię!! Ta torba jest GENIALNA - takie królowały w tych latach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the coat!
    Nice blog ;) love your outfits!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, jestes cudowna! Tez zestaw jest idealny<333

    OdpowiedzUsuń
  23. Teczka dodaje tego "czegos" chcoiaz caly stroj i bez teczki jest przedobry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You have the best style! Love your blog! I look forward to seeing what you wear!

    OdpowiedzUsuń
  25. wielbie, kocham, ubostwiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejny post:) Wszystko bym Ci zabrala:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh! iI have the same ring! It's one of my fave!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Bardzo podobają mi się stylizacje vintage we współczesnym wydaniu. Chętnie poobserwuję i zapraszam do siebie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjnie wszystko świetnie dobrane
    http://justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. idealny płaszcz! świetnie dobrany zestaw :)


    PS. Zapraszam do zabawy w Tajemniczego Mikołaja. To już ostatni moment na zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne retro Ci wyszło!

    Wyglądasz zupełnie jak Lily Allen jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Love the combination!Great blog...I'll keep on coming round here, that's for sure :)
    Greetings from Germany

    OdpowiedzUsuń
  32. so schön..

    suri

    OdpowiedzUsuń
  33. kiedy tak patrzę na Twoje zdjęcia, zawsze zazdroszczę, że w tych slodkich, dziewczęcych "ubrankach" nie wyglądasz lukrowo i infantylnie. to jest talent :)

    OdpowiedzUsuń
  34. na tych pierwszych zdjęciach wyglądasz jak bitels w spódnicy :D Dołączam się do zachwytów Twoją uroczą osobą, trzeba koniecznie pochwalić nogi, gdyż mało kto tak dobrze wygląda w białych rajstopach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. So blair waldorf, love it
    I have almost an identical outfit

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie no... Teraz to się załamałam.
    Przegenialny styl! Jak ja uwielbiam coś takiego! Kurde, no nie mogę!
    Płaszcz - jak zwykle perfect.
    Sweterek - bajeczny.
    Spódnica - classic.
    Bluzeczka - urocza.
    Torba - idealna.
    Dodadki - AWSOME!

    Umieszczam ten post u siebie na blogu.
    A niech zobaczą!

    http://valertine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń