niedziela, 7 listopada 2010

Sweet 60's







W dzisiejszym poście prezentuję mój nowy "stary" fryz,który nosiłam już 1o lat temu i postanowiłam doń powrócić.Sama dokonałam postrzyżyn i jestem zadowolona całkiem z efektu końcowego:)Całość nasuwa mi na myśl lata 60te,które uważam za bardzo interesującą dekadę zarówno w modzie jak i kulturze.No i podoba mi się zadecydowanie ta estetyka.Mój strój utrzymany jest w biało-pomarańczowo-czarnej tonacji.Naturalnie największą jego ozdobą są dodatki:wyjątkowe buty i teczka,kupione w vintage shopie jakiś czas temu.Bluzka jest z bardzo starej kolekcji Trolla i ma wyjątkowo ładny kwiatowy deseń,moją ulubioną częścią jest jednak ten cegiełkowy cardigan z nowej kolekcji Zary,który urzekł mnie falbanką i kolorem.Reszta już znana.Pogoda dopisała i dzięki temu przyjemny spacer udało mi się połączyć z małą sesyjką;)

pozdarwiam i miłego tygodnia

Płaszcz-asos
buty-deichmann! vintage
torba-vintage
cardigan-zara
spódnica -bay sh
bluzka-Troll
camea-vintage

43 komentarze:

  1. bez tej teczki byłoby idealnie. ona burzy mi całą bardzo dobrą całość.

    buty i sweterek są urocze

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież na pierwszy rzut oka widać, że właśnie TECZKA jest wisienką na torcie tego zestwu, więc kompletnie nie rozumiem o co chodzi KAMILI z jakimkolwiek zaburzaniem całości...lol!!!
    Kochana, wyglądasz jak zwykle olśniewająco a zdjęcia z poprzedniego posta właśnie skopiowałam sobie na dysk:)
    ściskam
    agata.

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie to wszystko polaczylas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie pięknee! Brak słów! Ten zestaw jest przeuroczy i oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże pani Kamilla ze Small world of fashion to prawdziwa znawczyni tematu,która może dawać rady pani Sabath z Birds Closet..he he umarłam ze śmiechu.

    ty mogłabyś jej co najwyżej ponieść tę teczkę po sesji,dziecko he he

    zestaw jest przepiękny a ty genialna

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże kocham Twojego bloga i jednocześnie nienawidzę:)za ten dostęp do vintageowskich unikatowych butów..auuu

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie,doskonale zestawione,z klasą,podoba mi się wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny płaszczyk, a fryzurka bardzo ładna;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodko..bardzo lubię takie klimaty..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto robi Tobie zdjęcia? Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu drogi, umarłam. Wyglądasz taak uroczo! :D Piękna teczka, a ten płaszczyk to chyba najśliczniejszy płaszczyk, jaki widziałąm w moim życiu :D mogę spytać, ile kosztował? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewna stylistka mi powiedziała kiedyś, że białe rajstopy, to się nosi do komunii i na ślub, nigdy w innej sytuacji. Mam w dupie tą stylistkę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Całość jest przepiękna, wyglądasz słodko i stylowo.
    Moim osobistym faworytem jest płaszczyk. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie lata 60 szczególnie pasują :) Świetne jest połączenie białych rajstop i czarnych butów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ranyyy w zyciu nie sadzilam,ze spodobaja mi sie biale rajstopy! Na Tobie wszystko wyglada cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. całość niesamowita

    wierna fanka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. klimatycznie i trochę tajemniczo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham się w Twoich butach i torbach :)
    Sama ostatnio poszukuję torby w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle niezwykle;)Uwielbiam na Ciebie patrzeć, a fryzurka DIY super1

    OdpowiedzUsuń
  20. Kamila, proszę Cię!! Ta torba jest GENIALNA - takie królowały w tych latach...

    OdpowiedzUsuń
  21. Love the coat!
    Nice blog ;) love your outfits!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, jestes cudowna! Tez zestaw jest idealny<333

    OdpowiedzUsuń
  23. Teczka dodaje tego "czegos" chcoiaz caly stroj i bez teczki jest przedobry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. You have the best style! Love your blog! I look forward to seeing what you wear!

    OdpowiedzUsuń
  25. wielbie, kocham, ubostwiam i z niecierpliwoscia czekam na kolejny post:) Wszystko bym Ci zabrala:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh! iI have the same ring! It's one of my fave!

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie :) śliczna torba :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga. Bardzo podobają mi się stylizacje vintage we współczesnym wydaniu. Chętnie poobserwuję i zapraszam do siebie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjnie wszystko świetnie dobrane
    http://justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. idealny płaszcz! świetnie dobrany zestaw :)


    PS. Zapraszam do zabawy w Tajemniczego Mikołaja. To już ostatni moment na zgłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne retro Ci wyszło!

    Wyglądasz zupełnie jak Lily Allen jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Love the combination!Great blog...I'll keep on coming round here, that's for sure :)
    Greetings from Germany

    OdpowiedzUsuń
  33. so schön..

    suri

    OdpowiedzUsuń
  34. kiedy tak patrzę na Twoje zdjęcia, zawsze zazdroszczę, że w tych slodkich, dziewczęcych "ubrankach" nie wyglądasz lukrowo i infantylnie. to jest talent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. na tych pierwszych zdjęciach wyglądasz jak bitels w spódnicy :D Dołączam się do zachwytów Twoją uroczą osobą, trzeba koniecznie pochwalić nogi, gdyż mało kto tak dobrze wygląda w białych rajstopach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. So blair waldorf, love it
    I have almost an identical outfit

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie no... Teraz to się załamałam.
    Przegenialny styl! Jak ja uwielbiam coś takiego! Kurde, no nie mogę!
    Płaszcz - jak zwykle perfect.
    Sweterek - bajeczny.
    Spódnica - classic.
    Bluzeczka - urocza.
    Torba - idealna.
    Dodadki - AWSOME!

    Umieszczam ten post u siebie na blogu.
    A niech zobaczą!

    http://valertine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń