piątek, 23 października 2009

Jarzębinka



Dziś znów była piękna pogoda..Wybrałam się na spacer z synkiem w tym oto stroju.Poszczególne części są już znane,jedynie buty to nówka sztuka-jako ,iż nie udało mi się kupić sukienki, znalazłam butki brogue See by Chloé mocno przecenione(mam tu super outlet z designerskimi ubraniami-zazwyczaj drogie,ale można cośik upolować:).Ten post króciutki,gdyż znów jestem w biegu:)

*trench z fabankami-Asos
*sukienka-zara
*brązowe brogue-See by Chloé
*bluzka -Troll
*torebka gobelin z tygrysem-z Szafa.pl-bardzo owocna wymiana:)

23 komentarze:

  1. Twoje stroje chyba nigdy nie przestaną mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, te korale i spinka dają taki fajny smaczek całości. gratuluje wyczucia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna sukienka. i niezmiennie zachwyca mnie twoja bajkowa filigranowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten płaszcz i buty są przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I znów mnie zachwyca Twój strój i dodatki.
    Nic więcej nie powiem , bo przesłodzę!
    `mumin

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi sie kolorystyka i dodatki, które rozweselają cały look ;)

    No i płaszcz jest extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać Twoje stylizaje! A w to, że jestes mama po prostu nie wierzę, bo wyglądasz, jak mała dziewczynka z krainy baśni ;o). PS. To miał być komplement ;o).
    Pozdriowienia z Breslau!
    :o))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieco, uroczo,o butach nie wspomnę. za każdym razem jak zaglądam do Ciebie, wiem, że się nie zawiodę :-), tak, jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe połączenia :0 piekna jesienna kolorystyka :) co tu duzo gadac podoba isę mi to :D

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk, torebka, buty- po prostu szał:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jesiennie i brytyjsko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak zielono....jesiennie...pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love this outfit, especially the shoes! u have fantastic style. and a fringe looks so great on u. i have a fringe as well! :)

    xoxo

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarująco i bajkowo, a trzewiki urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jarzębinowe korale są wyśmienite! I buty i wszystko! Jesteś taka jesienna!

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie:) jesiennie i ciepło. Osobiście mnie nie byłoby do twarzy w takich kolorach, ale Tobie pasują idealnie:)Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice outfit, I like the combination, very autumn ;)

    Saludos,
    Clau!

    OdpowiedzUsuń