środa, 5 sierpnia 2009

Paris mon amour































































Bedac tu przypomina mi sie bardzo fajny kawalek Dj Cam feat .Aggun ;summer in Paris; polecam!!
Mysle ze zamist rozwodzic sie nad niezaprzeczalna uroda Paryza,pochwale sie:) moimi nowymi butami w stylu dandy-brogue kupionymi na wyprzedazy w Berlinie,naturalnie moga sie one podobac tylko mnie,ale i tak sie z nich ciesze.Jestem ostanimi laty oczarowana takimi butkami i musze przyznac ze jest to maly nalog,brakowalo mi bialych do kolekcji(mam czarne,szare i kremowe)..jak i wielu innych kolorow(marze o czerwonych i brazowych),ale w Polsce i Nemczech bardzo trudno o takie butki,bo ich matka jest naturalnie Brytania:),dlatego Topshop w w-wie jest moim ulubionym miejscem pielgrzymowania;)choc obecnie mozna bardzo tanio kupic je na asos czy dorothyperkins online ..za ok 10 funtow..

No nic to w Paryzu jest bardzo drogo i na nic mnie nie stac,wiec staram sie koncentrowac na zabytkach i nie patrzyc w strone gdzie moj wychudzony portfel matki polo-germanki nie
powinien zerkac:)W Paryzu mozna naturalnie dostac oczoplasu od nadmiaru pieknie ubranych ludzi w przeroznym wieku,Francuzki sa naprawde sliczne i bardzo kobiece,na Francuzow zerkac mi nie wolno:))zreszta to moze i lepiej dla mojej psychiki:))ale jako patriotka zafiksowana tesknota za Polska uznaje ze u nas jest naj..wspanialej i ludzie tez naj...sa,wiec przestaje wychwalac zabie udka i germanow:))

http://www.youtube.com/watch?v=3jN3fVK6QMo link do summer in paris:)
znowu przepraszam ze post koslawego dziadka ale nadal nie mam polskich znakow:ß

  • dress with ruffles-Next
  • brogue shoes-Tamaris
  • torebka dandy-vintage
  • cardigan bialo-czarny-A wear
  • okulary ray ban vintage from second hand:)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne wszystko dobrane

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, moje obuwnicze marzenie! Ciekawe, czy mam szansę takie dostać w polskim Tamaris... A Twój blog uznaje za swoje nowe odkrycie i dodaję do ulubionych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę wszystkie te buty! oszalałam na ich punkcie! mistrzowskie !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wiadomość ;) Już przeczesuję stronę DP :> A mogę wiedzieć, ile płaciłaś w Tamaris? Jeśli mailem Ci wygodniej, to mój jest taki: bro.ruda@wp.pl. Dzięki raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie tylko Tobie się podobają. Mnie również.:)
    Ale ogólnie cały Twój look przypadł mi bardzo do gustu. Zwłaszcza ta falbana przy dekolcie! To element sukienki, czy kardigana?

    OdpowiedzUsuń
  6. marzę o takich butkach, rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łudząco podobne czekają na mnie odłożone w Daniji. 119zł. Czekam na dalsza przecenę. A Twoje ile, jeśli spytać można?

    OdpowiedzUsuń
  8. otoz moje mialy kosztowac 39 euro,choc mialam szczescie bo tego dnia bylo jeszcze dodatkowo 20% mniej od sale i zaplacilam 31euro,ale wszystkim polecam www.asos.com(tam takie sa po 12 funtow-3 kolory lub www.dorothyperkins.com-2kolory po 10 funtow:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mm, piękne są te wszystkie butki. Uwielbiam takie skórzane sznurowańce :)

    OdpowiedzUsuń